torsdag 14. februar 2008

Hvordan skal jeg bli bedre på skolen?

Yess, nå var det blogg igjen. I dag skal skrive litt om hvordan og hva jeg kan forbrede meg i på skolen. Jeg har ca gått et halvt år på Sandvika VGS, og det har gått litt dårligere en forventet, men kan jo egentlig bare takke meg selv. Jeg føler at det er tysk som er det faget jeg sliter mest med

- Det gjelder vel som i alle andre fag, at det er bare å øke arbeids innsatsen så vil nok det meste gå bedre. Det er utrolig mye jeg kan forberede meg innenfor dette. Det er også et annet fag jeg kan forberede meg innenfor, matte. Det haer jeg stort potensiale å utvikle meg, men totalt går det meste greit. Skal prøve å reise meg mer dette halvåret.

1 kommentar:

Rune sa...

Hei!
Dette var en ok start. Pass likevel på at du utnytter mediet i form av å legge inn bilder og lenker til aktuelle nettsider/artikler.

Mitt forslag til deg er at du bruker noe av studietiden på språkfagene. Jeg er tilgjengelig hver mandag i 24-04.
MVH,
Rune